Najczęściej zadawane pytania

Wszystkie nasze produkty szyte są ręcznie w Brazylii z brazylijskich tkanin.

Wszystkie przesyłki są pakowane i wysyłane bezpośrednio z naszego magazynu w Polsce.

Zamówienia wysyłamy w dni robocze w przeciągu 24 godzin za pośrednictwem InPost lub DPD

Dla zamówień o wartości równych i powyżej 250 zł realizowanych na terenie Polski i opłaconych za pośrednictwem platformy „PayU”, dostawa do paczkomatu INPOST lub kurierem INPOST jest DARMOWA. Dla zamówień poniżej 250 zł lub realizowanych za pobraniem dostawa jest płatna zgodnie z informacją widoczną przy zamówieniu.

Tak, jest możliwość płatności za zamówienie przy odbiorze przesyłki.

Zamawiając przesyłkę za pobraniem rezygnujesz z opcji darmowej dostawy dla zamówień powyżej 250 złotych

Wszystkie przesyłki dostarczane są za pośrednictwem kuriera (InPOST, DHL, GLS) lub do paczkomatu (InPOST)

Za zamówienie możesz zapłacić:

– bezpiecznym i błyskawicznym przelewem za pośrednictwem PayU,

– szybką płatnością mobilną BLIK,

– płatnością kartą płatniczą,

– tradycyjnym przelewem na rachunek: 19 1140 2004 0000 3202 8005 8808 podając w tytule numer zamówienia.

-płacąc przy odbiorze przesyłki

Gdy klient nie odbiera przesyłki pobraniowej, sprzedawca jest zmuszony do poniesienia kosztów przesyłki w obie strony, czyli sklep-klient oraz powrotnej klient-sklep. Aby sprzedawca nie pozostał stratny, ma prawo dochodzić od klienta zapłaty za towar oraz pokrycia kosztów przesyłki w dwie strony. 

Zgodnie z zawartą umową kupna-sprzedaży, z dniem wydania danej rzeczy przez sprzedawcę, prawo własności do niej należy do osoby kupującej. A zatem, gdy konsument nie odbiera rzeczy dostarczonej na podany przez niego adres (czyli rzeczy już należącej do niego) – narusza warunki umowy.

Wobec naruszeń warunków umowy, sprzedawca ma prawo dochodzić od klienta obowiązku wykonania zawartej umowy, czyli zapłaty ceny za towar oraz odszkodowania za poniesione wydatki (np. koszty odesłania towaru z powrotem dla sprzedawcy, czy koszty magazynowania).W przypadku braku polubownego rozwiązania sporu, sklep Brasiliana zastrzega sobie prawo do zamieszczenia informacji o nierzetelnym kliencie w Krajowym Rejestrze Długów oraz do wystąpienia na drogę sądową.