Rabaty nawet -20% na całe zamówienie

Zwroty i reklamacje

1. Zwroty

Klient ma prawo dokonać zwrotu w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Odstąpienie od umowy następuje poprzez wysłanie oświadczenia przed upływem wyżej określonego terminu.

Dokonując zwrotu należy przesłać produkt wraz z wypełnionym formularzem zwrotu na adres Brasiliana sp z o.o. ul. Sławinkowska 71F/2, 20-810 Lublin

Oświadczenie może zostać wysłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@brasiliana.pl

Wydrukowany formularz odstąpienia od umowy każdorazowo znajduje się wraz z dokumentem sprzedaży na dnie paczki w której otrzymali Państwo przesyłkę. Można też go pobrać pod adresem:

2. Wymiana

Nie ma możliwości bezpośredniej wymiany produktów.
W sklepie Brasiliana.pl wymiana polega na dokonaniu zwrotu wybranego produktu i złożenia oddzielnego zamówienia.

3. Bezpłatna przesyłka zwrotna

Dla wygody naszych Klientów udostępniamy specjalny program darmowych przesyłek:

Umożliwiamy darmową przesyłkę zwrotną w ciągu 7 dni od otrzymania zamówienia za pomocą paczkomatów inPost. Link do wygenerowania etykiety nadawczej lub kody zwrotu dostępy jest pod adresem:

Darmowa przesyłka obowiązuje tylko w przypadku skorzystania z opcji zwrotu środków na saldo klienta (voucher). Środki te można wykorzystać do opłacenia kolejnego zamówienia w dowolnym czasie. Voucher nie podlega wymianie na gotówkę.

W przypadku wybrania zwrotu w formie gotówkowej lub nadania przesyłki po terminie 7 dni od otrzymania zamówienia, kosztem wysyłki (20 zł) za pomocą paczkomatów dostępnych pod adresem https://szybkiezwroty.pl/brasiliana zostanie obciążony klient (zwracający).

4. Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@brasiliana.pl lub drogą pocztową na adres Brasiliana Sp. z o.o., ul. Sławinkowska 71F/2, 20-810 Lublin,

W związku z wadą możesz żądać:

wymiany rzeczy na wolną od wad,
usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:

obniżeniu ceny,
odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Rabaty na całe zamówienie

-10% na całe zakupy

przy wydanych minimum 500 zł

Wpisz w koszyku kod: KOSZYK500

-20% na całe zakupy

przy wydanych minimum 1000 zł

Wpisz w koszyku kod: KOSZYK1000