Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Informacje podstawowe
1. Konsumentom przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy kupna bez podania przyczyny. W terminie do 14 dni od otrzymania produktu należy zgłosić chęć zwrotu / odstąpienia od umowy kupna. Można to zrobić mailowo lub listownie. Wydrukowany formularz odstąpienia od umowy każdorazowo znajduje się wraz z dokumentem sprzedaży na dnie paczki w której otrzymali Państwo przesyłkę. Można też go pobrać pod adresem:

3. Zabezpiecz zwracany produkt i obowiązkowo dołącz do niego formularz odstąpienia od umowy.
4. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
5. W zależności od tego jaką wybrałeś formę płatności, tą samą drogą otrzymasz zwrot środków. Jeśli opłaciłeś zamówienie za pobraniem lub przelewem tradycyjnym, zwrot nastąpi na konto bankowe wskazane przez Ciebie w formularzu odstąpienia od umowy. Jeśli dokonałeś opłaty poprzez serwis PayU, PayPal lub PayPo, pieniądze zostaną zwrócone za pośrednictwem tych serwisów.

Zwracaną rzecz wraz z formularzem odstąpienia od umowy zwróć do nas niezwłocznie na adres:
Brasiliana Sp. z o.o., ul. Sławinkowska 71F/2, 20-810 Lublin,
z dopiskiem “ZWROT”
jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Pamiętaj jednak, że przyjmujemy jedynie kompletne, pełnowartościowe, nieużywane i nienoszone artykuły. Możesz je rozpakować z folii i przymierzyć tak jak w stacjonarnym sklepie, ale nie usuwaj metek (także tych papierowych) i postaraj się nie zabrudzić ubrań.

Jak bezpłatnie Wymienić lub Zwrócić produkt?

1. Dla wygody naszych Klientów udostępniamy specjalny program darmowych przesyłek:

Umożliwiamy darmową przesyłkę w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia za pomocą paczkomatów inPost. Link do wygenerowania etykiety nadawczej lub kody zwrotu dostępy jest pod adresem:

https://szybkiezwroty.pl/brasiliana

Darmowa przesyłka obowiązuje tylko w przypadku skorzystania z opcji wymiany lub zwrotu środków na saldo klienta. Środki te można wykorzystać do opłacenia kolejnego zamówienia w dowolnym czasie.

W przypadku nie uznania zwrotu, wybrania zwrotu w formie gotówkowej lub nadania przesyłki po terminie 14 dni od otrzymania zamówienia, kosztem wysyłki (20 zł) za pomocą paczkomatów dostępnych pod adresem https://szybkiezwroty.pl/brasiliana zostanie obciążony klient (zwracający).

2. UWAGA. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas na adres inny niż: Brasiliana Sp. z o.o., 20-810 Lublin, ul. Sławinkowska 71F/2

Wyłączenie prawa odstąpienia:

· Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku towarów (usług) wykraczających poza standardową ofertę sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb.
· w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@brasiliana.pl lub drogą pocztową na adres Brasiliana Sp. z o.o., ul. Sławinkowska 71F/2, 20-810 Lublin,

W związku z wadą możesz żądać:

wymiany rzeczy na wolną od wad,
usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:

obniżeniu ceny,
odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.